MELAYU KAN AKU..

BLOG YANG AKAN MENGGUNAKAN HAMPIR 99% BAHASA MELAYU DALAM TULISAN DAN KARANGANNYA..CINTAI BAHASA KEBANGSAAN..HEHE

h

ARSENAL..GUNNERS..THE PRIDE OF LONDON.!

DISABLE HIGHLIGHT

Sunday, August 14, 2011

PEMBUKAAN YG HAMBAR

Assalamualaikum..

     Opening season bpl Arsenal pada kali ini agak mengeceakan aku..hanya mampu utk mengutip 1 mata dan pulang tanpa sebarang jaringan..Aku x tahu sama ada masalah ini berpunca disebabkan oleh 2 supeerrrrstar yg makin menuju jalan keluar dari Arsenal..tapi jelas..tanpa Fabregas di tengah ..bahagian tengah umpama tak mampu nk support kepada RVP yg jadi lone ranger kat bahagian serangan(secara personal..walau terasa kehilangan pon..aku tetap nk Fabregas blaa dari kem Gunners)..ketiadaan Wilshere juga mengugat kekuatan Arsenal pada game td..
       Apapun..dari sudut positif..kelibat Gervinho yg dihalau dgn hinanya oleh provokasi yg dicetuskan oleh player bermasalah bARTON dilihat memberi lebih byk opsyen kepada bahagian serangan..tp passing and crossing die byk lg kne improvee..kembalinya Vermaelen aku rasa dapat mengukuhkan bek Gunners..dan dalam game td..aku tabik sama DMF Songggg Biloong..aku malas nk komen lg panjang2..bengang jugak draw jee ..last season pon draw jgk..apapun..meminjam kata2 bro arsenalaysia..AGI IDUP AGI MENGGUNNERS!!!


No comments:

Post a Comment