MELAYU KAN AKU..

BLOG YANG AKAN MENGGUNAKAN HAMPIR 99% BAHASA MELAYU DALAM TULISAN DAN KARANGANNYA..CINTAI BAHASA KEBANGSAAN..HEHE

h

ARSENAL..GUNNERS..THE PRIDE OF LONDON.!

DISABLE HIGHLIGHT

Sunday, October 24, 2010

Assignment with them..

Mick(belakang kiri),aku(botak),Ezzah(bertudung litup),Azzam(Liverpool jersey)
n the most wanted..FADLI MOHALI..


Ok..harinie aku nk cite n kongsi dgn korg..kisah aku kat uitm nie..yelah..bile dah namenye "pelajar" universiti kn..of coz lah assignment a.k.a kerja sekolah bagi panggilan kite zaman2 skolah dlu msti jadi sebahagian dalam kehidupan kite kn..so now..aku nk kenalkan korg kepada member2 group assignment aku untuk 2 semester kebelakangan nie..azzam..mick..n ezzah..yg 1st..Muhammad Muazzam..die nie bole aku ckp macam BOOSS lah utk group kami neh..bile dapat asgmnt..mst die yg rajin gerakkan kami2 yg lain utk same 2 berkumpul n start buat the tugasan..so die nie lah muhammad muazzam..2nd..si budak putih brass band nie..syazwani mazuki namenye..die nie act assistant clazz rap utk kelas kami..die nie rajin buat keje..bile bkumpul..die byk laa kc idea..die nie plak boleh tahan manjang nk gelak je bile bwat assignment..yg 3rd..bile aku dah sebut name mick..aku yakin korg dah tau sape group mmber aku yg seterusnya kan..yg lg sorg nie..sudah pastinye si kembar from different mother si mick nie..Ezzah Hanis namenye..dah mmg jadi tabiat mereka..akan bersama ke mana2 sahaja ber2 ..sukar untuk melihat mereka berpisah walau seketika..haha..ezzah nie ..die nie bile dah kumpul2..mst die yg paling blurr..hahahaha..sory ezaaaa..die manjang dgn ayat die.."aikkk!!!!!"..hahahahaa..blurr2.tapi die nie baguzz bab2 buat keje nie..xpayah suruh..hehe...tapi bile tibe bab last editing ..die laa yg bertanggungjawab..hehee..yg keempat dalam group nie..of coz lah pemilik blog nie..aku..atau tertulis di dalam ic namaku..Muhammad Faiz B Baharin...bagi aku..sian dorg dapat aku..aku rase aku laa yg paling banyak wat masalah dalam group nie..bile nk jumpe..aku lah yang selalu lambat..bile nak compile assignment..aku jgk yang kadang2 ade masalah..n kadang2 aku rase aku x same standard laa dgn dorg..huhuu..aku yg paling bebal laa dlm group tu..kn kwn!emm..nk jugak aku masukkan..si Fadli yg selalu follow kite time buat assignment..heheee..ape2 pun..end of this semester..untuk 2 semester berturut2..korg lah group assignment yg terbaik utk aku..group utk bell..202..255..CTU n byk lagi laa..lastly..aku nk ucapkan jutaan terima kasih kat korg..azam mick n ezzah..thanks n congrets utk ape yg kite dah buat n capai bersama..kite pnah dpt full mark presentation.kite jgk pnah kne kutuk bile buat presentation 154 yg mase presentnye banyak halangan dan masalah...masa tu..yuna n atyn juga ade dlm group kami..kite pnah pg melaka utk buat asgmnt..asgmnt siap tapi balik u malam tu kne tahan pak guard..so..byk bnda manis n pahit yg dah kite buat bersame..semuanye kerana sebuah ASSIGNMENT!!!aku mntak maaf utk segala kekurangan aku yauuu..terima kasih sahabattT!!!!

No comments:

Post a Comment