MELAYU KAN AKU..

BLOG YANG AKAN MENGGUNAKAN HAMPIR 99% BAHASA MELAYU DALAM TULISAN DAN KARANGANNYA..CINTAI BAHASA KEBANGSAAN..HEHE

h

ARSENAL..GUNNERS..THE PRIDE OF LONDON.!

DISABLE HIGHLIGHT

Monday, November 1, 2010

~..Esha & Alya..~

                 Assalamualaikum..post aku kali nie aku nk cter n tayang kat korang pasal due orang anak buah aku nie..si akaknya bernama Nur Esha Qistina ..cucu sulung dalam keluarga Datuk Baharin nie(datok pada cucunya je lah..)..dan si adik yg gemok nie namenye Nur Alya Qaisara..2 bdk comel nie lah yg buat rumah atok dan uwan mereka nie riuh dgn telatah dan gelagat diaorg yg bagi aku sangat menggelikan hati..comel!!bile dorg balik je..huru hara laa umah atoknye nie..atoknye tengah tido ..time tu la masing2 nk bermanje2 dgn atoknye..cucu punye pasal ..atoknye nie layan jee lah..yg uwannye..mmg suke lah bergurau dan layan berburak dgn due beradik nie..yg si kakak mmg petah la berkata2..mcm org tua dah..yg si adik maseh kuat pelatnye..tapi dari khabar2 angin yg aku dgr..si adik nie sudah ligat ber ‘3g dgn mak cik2 nye....hehe..

                Emm..sejak ade cucu nie..atok n uwannye kalau sminggu x jumpe dgn cucu kesayangan mreka nie..mmg dah mule lah rindu..mula nk telepon cucu..hehe..aku yg menulis nie pon lebih kurang same je dgn atok n uwan bebudak nie..mmg btol ckp uwannye..cpat rindu dgan telatah diaorg nie..n sbb rindu nie jgk lah uwannye dah berkali2 ke bandar Kuala Lumpur  tu menaiki pengangkutan awam semata2 nk berjumpe dgn cucu kesayangannye tu..rindu oi!!..n bagi aku..sayang aku kat bebudak yg  2 org nie mmg lain macam sangat!syg sangat lah..sangat3 sayang!!mmg nk dipeluk cium selalu sygnye tu..bile  2 beradik nie menggedik2 dgn aku..mmg seronok layan telatah 2 beradik ni..happy sangat!!kalau tngah tension ke kn..mmg 2 beradik nie lah yg akan buat kite nie lupe segala masalah kite dgn gelagatnye..dgn gelagat si kakak yg semacam aktifnye..lain pulak cerita dgn si adiknye alya..yg mmg makan je kejenye..haha..kuat mkn btol..
                 Bile dah menulis pasal kanak2 comel  2 org nie..perasaaan rindu membuak2 plak kat diaorg nie..tambah2 dah lama x jumpa kn..hhehee..apa2 pon..xbanyak gmbar yg boleh aku sharekn..sbb memandangkan lappie aku baru sahaja diformat akibat terkena serangan virus..bnyak gmbar2 comel  2 beradik nie dah terdelete..
                 Sbelum aku undurkan diri..sedikit ucapan khas untuk akak aku..tahniah kepada angah dan bang shah(abg ipar)..yg khabarnye bakal menghasilkan 1 lagi keluaran yg dijangka bakal meledak di pasaran pada awal tahun depan mungkin(mengandung anak ke3)..yg mana keluarannya ini akan meramaikan lagi ahli di dalam Famili Mr Baharin nie..tahniah!!tahniah juga sbb mmiliki anak2 yg comel dan family yg bahagiaa..didoakan semuanya lancar dan selamat..insyaallah..so..sekian dgn nukilan ini..maaf jika punya kesilapan semasa menaip dan assalamualaikum..

Cuci mato skit yoo...

Nie si kakaknye..Esha Qistina..


Adiknye..Alya Qaisara..


Bang Shah n Angah..
(parents budak2 tuh)


=)


Esha n me..


now time 4 alya plak!!!



ibu muda..hahhaa..



Si kuat makan..aaahaha..


Waffer..nasik xnk..


Keliwon!haha..


1 comment:

  1. haha..tomey cangat dak2 ni..gewammm...(aju pelat si esha)..

    ReplyDelete