MELAYU KAN AKU..

BLOG YANG AKAN MENGGUNAKAN HAMPIR 99% BAHASA MELAYU DALAM TULISAN DAN KARANGANNYA..CINTAI BAHASA KEBANGSAAN..HEHE

h

ARSENAL..GUNNERS..THE PRIDE OF LONDON.!

DISABLE HIGHLIGHT

Wednesday, December 1, 2010

KONVOKESYEN UiTM KALI KE 73.

Assalamualaikum..
syafiq a.k.a akie..
bukan cerita or review pasal hari konvo ke ape ok..tp cuma entry nie tiada lain bertujuan untuk menyampaikan@mengucapkan tahniah n shabas!!kepada sape??pastinye kepada abg aku..akie atau name sbenar die Mohamad Syafiq Baharin..
Orgnye brtubuh kecil..tapi ya..mai chek habaq kat hang paa sume naa..die grad dalam jurusan Diploma in Sivil Engineering..die nie punye aku tabik..dapat DL(Anugerah Dkan) utk hampir setiap sem..beliau nie just terlepas title "DL" tuh time part 3 je kalau aku x silap..dari part 1..part2..part4..part5 n part 6..ye!die berjaya membanggakan mak ayah dgn slip keputusan peperiksaan yg bertulis.."Anugerah Dekan"..Skang beliau maseh blaja..Part4 Bachelor Engineering jgk dalam skop GEOTECH kalau aku x silap.
Malas cter panjang..TAHNIAH!!SHABAS!!KO PANDAI!!
~Assalamualaikum(FaizBaharin,2010).

No comments:

Post a Comment