MELAYU KAN AKU..

BLOG YANG AKAN MENGGUNAKAN HAMPIR 99% BAHASA MELAYU DALAM TULISAN DAN KARANGANNYA..CINTAI BAHASA KEBANGSAAN..HEHE

h

ARSENAL..GUNNERS..THE PRIDE OF LONDON.!

DISABLE HIGHLIGHT

Sunday, November 7, 2010

Who I am..!!


                                                                    Muhammad Faiz it’s me!
Assalamualaikum..straight to da point!!nie aku nk cter pasal diri aku kat korg sume..sape aku sebenarnye..akibat terlalu teruja berr blog neh..aku boleh terlupa nk mmperkenalkan diri aku kat sini..so today lets me Intoduce myself yaa..who am  i?..
  • Muhammad Faiz.
  • Didunia ber bin kan Baharin
  • Di akhirat ber bin kan Hashimah.
  • Wujud sejak 03/12/1991.
  • Klinik Pakar Bersalin Wanita Rekha cerita aku bermula.

    Nama yg org putih gelarkan “nickname”..
    ·         Akak panggil                                         -apai..
    ·         Mmber kat kampong panggil                 -achong..
    ·         Mak ayah panggil                     -bang cik/acik.
    ·         Mmber sekolah panggil                         -Misha’omar.
    ·         Abg dan adik panggil                            -Ayauuu..
    ·         Anak buah panggil                                -acik cemm..
    ·         Abg ipar dan sdara mara call me           -FAIZ!!..
    ·         FAIZ  MAKNANYA YANG BERJAYA!..

    Pendidikan aku..

    ·         1997_                    Tadika Kemas (Senawang).
    ·         1998-2003_         Sek.Keb Tmn Sri Mawar.
    ·         2004-08 Sekolah Menengah Kebangsaan Pendeta Za’ba.
    ·         2009-now.. UiTM Johor.(Dip. In Information Management.)

    (aku bukan lah pelajar cemerlang yg upsr ,pmr , smp atau pointer nya yg boleh dibanggakan..aku cume seorg plajar biase yg sederhana bijaknye dan kadang2 bermasalah juge..)



    Maklumat Tambahan..

    ·         Ada 3 akak, sorg abg dan sorg adik..(6 kesemuanya)..
    ·         Simple Person.
    ·         Senyum.!
    ·         Anak Mak..(my mom is my everything)..
    ·         Pemalu..
    ·         Suka Makanan pedas.
    ·         Sgt suka minuman  Home Soy(brown sugar)..
    ·         Tidak minat menonton wayang..
    ·         Tidak layan TV..(bola sahaja)..
    ·         Die Hard Fans of Arsenal FC.
    ·         Menyukai wangian Qistna  By body Shop..haha..
    ·         SINGLE dan XMINAT NAK BERCINTA!
    ·         Mengidam memiliki sebiji Honda Type-R  & DslR.
    ·         Lebih gemar mencilok menaiki motosikal berbanding memandu kereta..
    ·         Untuk lebih detail siapa Faiz Baharin..Hubungi Mak saya d 0172033381..hahahhaa..
    ·         Sesungguhya mak aku sangat mengenaliku..
    jk

     I am Owner Of This mp3merahbiru..

    UiTM..

    UiTM..New Look..

    Rockin..!

    Bowling Time..

    Web Cam aje..

    TMF guitarist..leTs Jamming!!

    Dinner Sect A..

    MiTC..Travel on..

    Sepetang D UiTM..

    Pavi..Travel onn!!

    Walk around..

    Gemas KTM Station..

    Senawang~Segamat..

    i-City..

    Final Project..

    LetS do iT..

    Prott..

    Web Cam lg dee..

    Pizza Segamat.

    Dinner DIIM/Part 2.

    MiTC Again..

    Selekeh Abes kn..

    Lepaking yaaww..


    TQ SOO MUCH..





















    No comments:

    Post a Comment