MELAYU KAN AKU..

BLOG YANG AKAN MENGGUNAKAN HAMPIR 99% BAHASA MELAYU DALAM TULISAN DAN KARANGANNYA..CINTAI BAHASA KEBANGSAAN..HEHE

h

ARSENAL..GUNNERS..THE PRIDE OF LONDON.!

DISABLE HIGHLIGHT

Tuesday, December 21, 2010

SI SOLO DAN SI BERPACARAN

Ye..
     Masih bercerita tentang NON REPEATERS ON TOUR..
     Nk djadikan cerita..
     pada NROT yg pertama..cuma aku Hijrah Fadli Azri dan Dauz yg menyertai  ditemani 2 bunga..Shiela dan 
     tah sorg lg aku lupa sapa nama..haha..


TUP..TUP..TUP.....



     NROT kali nie semua dah pakat2 bawak buah hati dan “Teman tapi mesra” masing2..

     Azri dgn Azi nye.. 
azri n azi

     Hijrah dgn Amelia Zahari nye..
Hijrah dan Amelia

     Dauz dgn Ain Harris nye..
dauz n ain

     Nasib lah si Fadli Mohali x angkut sekali buah hatinya ..haha..

     Janggal juge aku seorang je yg bergerak solo dan xde pasangan bile nk bergambar..haha..
     Alih2..tinggal aku dgn Fadli Mohali je laa amik gambar sesama..kui..kui..kui..
aku dan MOHALIM
pastu pinjam jap si AZI dari AZRI..
dgn "prop" lolipop rm 18.00..



Sekian je lah..Assalamualaikum(FB,2010)



No comments:

Post a Comment