MELAYU KAN AKU..

BLOG YANG AKAN MENGGUNAKAN HAMPIR 99% BAHASA MELAYU DALAM TULISAN DAN KARANGANNYA..CINTAI BAHASA KEBANGSAAN..HEHE

h

ARSENAL..GUNNERS..THE PRIDE OF LONDON.!

DISABLE HIGHLIGHT

Thursday, February 24, 2011

TAHNIAH PENGANTIN BARU..

Assalamualaikum..pertama sekali..selamat pengantin baru aku ucapkan pada akak aku no 3..Nor Hazaniah Baharin dan pasangannya merangkap abg ipar terbaru aku Zamri Mohamad..tahniah..selamat melayari alam rumahtangga dan moga hidup rukun dan damai bersama hendaknya..pada Zamri atau nama mesranya Bujam..selamat datang dan selamat menjadi ahli baru dalam keluarga kami..ringkas je post nie..pada pasangan pengantin..kalau nk ucapan2 yg panjang2 lg..boleh laa tgok balik ucapan aku yg aku dah sampai DAN rekodkan di APPLE SET yg disediakan pada majlis perkahwinan tempoh hari..ucapan kawan2 THE DISHES pon ade..dorg sempat jugak wat RECORD ucapan ringkas utk korg ber2..tahniah!!
p/s:maaf xada gambar2 majlis atau pengantin yg dapat dikongsi kat sinie..jurugambar belum hantar  pada kami lg.. 

2 comments: