MELAYU KAN AKU..

BLOG YANG AKAN MENGGUNAKAN HAMPIR 99% BAHASA MELAYU DALAM TULISAN DAN KARANGANNYA..CINTAI BAHASA KEBANGSAAN..HEHE

h

ARSENAL..GUNNERS..THE PRIDE OF LONDON.!

DISABLE HIGHLIGHT

Wednesday, February 16, 2011

Update Tentang Kesihatan Mak.

Assalamualaikum..pertama sekali..sebillion terima kasih pada semua yg mendoakan kesihatan dan kesejahteraan mak aku sejurus selepas korg mendapat berita kemalangan dan dimasukkan ke hospital..aku hargai doa korg semua ..TERIMA KASIH..syukur pada Allah s.w.t yg telah memberi kekuatan kepada mak aku dan telah menyembuhkan mak dari kecederaan yg mak alami semasa kemalangan tersebut..sedikit info..Terima kasih semua..Mak sudah sehat ..walaupun masih ada bengkak di kaki dan masih terhincut2 berjalan..alhamdulillah aku tgok mak boleh melakukan kegiatan harian macam biasa ..dan cukup gagah utk melaksanakan segala suruhan Allah s.w.t..
Alhamdulillah syukur pada Allah s.w.t

dan..

Akhir sekali,terima kasih pada semua!!

2 comments:

  1. alhamdulillah ^^
    jage mak kamu elok elok ye..dia la satu2 nye ibu kite kat dunia ni.. XD

    ReplyDelete
  2. terima kasih..yupp sudah tentu jage mak dgn layanan 1st class!!!hahah..tq,,

    ReplyDelete