MELAYU KAN AKU..

BLOG YANG AKAN MENGGUNAKAN HAMPIR 99% BAHASA MELAYU DALAM TULISAN DAN KARANGANNYA..CINTAI BAHASA KEBANGSAAN..HEHE

h

ARSENAL..GUNNERS..THE PRIDE OF LONDON.!

DISABLE HIGHLIGHT

Tuesday, July 12, 2011

ARSENAL ASIA TOUR 2011 MALAYSIA

fabregas xade ye..ni promo lebih

Assalamualaikum..
             Ayat pertama aku..jgn main gila bai..baru sekejap td..tibanya di Tanah Melayu sebuah team yg mempunyai sejarah 125 tahun sebagai sebuah pasukan bolasepak yg dikenali dengan nama ARSENAL FC dan dikenali dgn  gelaran THE GUNNERS!!!!!Woooaaaaaa!!!!!!!!best3...dan menurut kepercayaan aku kepada risikan2 dan info2 yg aku dapat..rakyat Malaysia bakal menyaksikan kelibat Carl Jenkinson yakni pemain baru dari kedai yg dibeli oleh Wenger yang baru berumur 19 tahun..gila bai..saing2 Wilshere kini..

            Juga berdasarkan list yg aku tinjau di Arsenal.com..kita bakal menyaksikan satu2nya pemain Asia yg bermain di Arsenal yakni Ryo Miyaichi..ini adalah kali kedua dalam alaf baru Arsenal membeli pemain Asia dari Japan selepas Inamoto 10 tahun lalu..
Ini aku sertakan list player yg kini berada di Malaysia berdasarkan dapatan aku di Arsenalaysia.blogspot.com

No comments:

Post a Comment