MELAYU KAN AKU..

BLOG YANG AKAN MENGGUNAKAN HAMPIR 99% BAHASA MELAYU DALAM TULISAN DAN KARANGANNYA..CINTAI BAHASA KEBANGSAAN..HEHE

h

ARSENAL..GUNNERS..THE PRIDE OF LONDON.!

DISABLE HIGHLIGHT

Saturday, October 13, 2012

LILYNURATIQAH

assalamualaikum..
apa lebihnya dia sehingga mejadi tajuk entri gua selepas bertahun2 tidak gua menarikan jari menekan kekunci di komputer riba ini..
apa istimewanya dia sampai buat gua nk tulis pasal dia..
apa dia ada sampai tuiter gua banyak tuit pasal dia..
apa dia dah buat sampai gua asik mention dia..
LILYNURATIQAH..
bagi gua nama tu sedap..
sampai 3 nama ayah dia kasi..
tamak ..haha..
ok gua tanak menarikan jari lama2..
sahaja post yg memperkenalkan dia pada semua..

tidak lengkap bunga tanpa nama..
LILY itu sebahagian dirinya..
di permulaan letaknya..
disatukan dengan cahaya..
NUR itu yg kedua..
setiap bermula ada penghujungnya..
ATIQAH diletak di akhir perkenalannya..
lengkap sudah sebuah nama..

LILYNURATIQAH.

ok..

No comments:

Post a Comment