MELAYU KAN AKU..

BLOG YANG AKAN MENGGUNAKAN HAMPIR 99% BAHASA MELAYU DALAM TULISAN DAN KARANGANNYA..CINTAI BAHASA KEBANGSAAN..HEHE

h

ARSENAL..GUNNERS..THE PRIDE OF LONDON.!

DISABLE HIGHLIGHT

Thursday, January 13, 2011

PERPINDAHAN.

Aku akan berpindah secara rasminya pada hari AHAD ini ..bersamaan 16/01/2011..
Aku dan famili aku akan berpindah dari rumah yg kami huni sekarang ini di Taman Sri Kasih,Senawang ..tempat di mana aku membesar dan digelar bdk Senawang..dan akan menetap di Kampug Sentosa,Paroi..
Itu aje laa ..
Sayang jugak nk "bla" dari tempat yg dah 14 tahun aku menetap kn..
Tempat aku membesar laa kn..
Kire2 dah 70% laa setakat hidup aku sekarang aku menetap kat taman tu kan..
Dan kini perlu berpindah..
Hahahahhaa..pelbagai rase la beb!!

Tempat baru..
Rumah baru..
Alamat baru..
Cerita baruu..

.................................................KINI KAMPUNG SENTOSA BOY!!!!....................................................

2 comments:

  1. Mun pun senawang..
    Makin ronggeng aa korunk!
    HAhaha!

    ReplyDelete
  2. mun yaww ekk..hahaha..selalu terjumpa laa!!kehkehkehekeh..

    ReplyDelete