MELAYU KAN AKU..

BLOG YANG AKAN MENGGUNAKAN HAMPIR 99% BAHASA MELAYU DALAM TULISAN DAN KARANGANNYA..CINTAI BAHASA KEBANGSAAN..HEHE

h

ARSENAL..GUNNERS..THE PRIDE OF LONDON.!

DISABLE HIGHLIGHT

Thursday, January 13, 2011

TAHNIAH.!

Post yg hanya aku khas tujukan kepada kekanda ku yg tersayang..kuikuikuikiukuikuikuikuikuikiu..

Nie lah die kekanda ku yg aku maksudkan..

Dgn sepupu kecil..

     Ringkasannya..beliau adalah seorang wartawan penulisan dan bekerja di sebuah syarikat akhbar terbesar  negara ."THE NEW STRAITS TIMES PRESS SDN BHD"..dan ringkasan dari tajuk yg aku pilih utk post nie..semestinya aku nk ucapkan sejuta tahniah pada akak aku nie..sbb ape..ini yg kite nk tau..

     Baru2 nie akak aku nie telah diiktiraf didalam dunia kewartawanan dgn diangkat dan dianugerahi dgn gelaran dan anugerah "WARTAWAN PENULISAN (ARTIKEL EKONOMI) TERBAIK" bagi tahun 2010..

     Selain itu..sebelum ini juga akak aku telah diundi sebagai WARTAWAN TERBAIK 2009 yg dianugerahkan oleh KELAB WARTAWAN TERENGGANU(KAWAT) kepada beliau..jadi skalung TAHNIAH aku ucapkan kepada HANNEEYZAH BARIAH BINTI BAHARIN diatas kejayaan dan kecemerlangan anda..

TINGKATKAN PRESTASI !!

............




No comments:

Post a Comment