MELAYU KAN AKU..

BLOG YANG AKAN MENGGUNAKAN HAMPIR 99% BAHASA MELAYU DALAM TULISAN DAN KARANGANNYA..CINTAI BAHASA KEBANGSAAN..HEHE

h

ARSENAL..GUNNERS..THE PRIDE OF LONDON.!

DISABLE HIGHLIGHT

Wednesday, February 2, 2011

DUGAAN ALLAH

Assalamualaikum..
2 kereta terhumban dalam gaung..BDR 6823 kereta kami.

.....................................


Sebelum aku bercerita lebih lanjut ape pasal dan kenapa..aku mntak jasa baik semua yg bace blog nie..tlg doakan keselamatan dan kesejahteraan mak aku iaitu Hashimah Hj Hashim yg kini dimasukkan ke hospital akibat mengalami kemalangan jalan raya kira2 jam 8.30 pagi tadi..Doakan lah agar mak aku gagah dan kuat utk hadapi ujian yg Allah berikan padanya.. Terima kasih!!

Kejadian ini amat mengejutkan aku dan keluarga..ye..dalam mak dan kami sekluarga sedang bertungkus lumus utk membuat persiapan perkahwinan kakak aku yg ke 3 ..dan hanya tinggal beberapa hari sahaja sebelum majlis berlangsung..kami dikejutkn dgn ujian hebat ini..kejadian ini amat2 menyedihkan utk aku dan keluarga..yelah..majlis besar sebegini..biasanya mmg mak lah yg jd org kuatnya..



Apa2 pun..kami sekeluarga bersyukur kerana mak tidaklah mengalami kecederaan yg membimbangkan..
Kami percaya ..ada hikmah disebalik kemalangan yg menimpa mak nie..Terima kasih pda yg melawat mak di hospital..terima kasih pada yg mendoakan keselamatan mak..terima kasih pada yg membantu mak ..terima kasih pihak bomba yg mengeluarkan dan menyelamatkan mak..terima kasih pada pihak polis..terima kasih pada yg memberi kata semangat pada kami adik beradik..terima kasih pda semua  Dokor dan para staff d HTJ yg merawat mak..


Mak kemalangan pada kira2 jam 8.3o pagi..sejurus pulang daripada mmbeli brg utk persiapan majlis pada sabtu nie..

Mak memandu bersendirian..

Mak kemalangan betul2 dihadapan kompleks sukan paroi..Tempat yg pada malam sebelumnya aku bermain futsal bersama kawan2..



Mak,,,
nie la mak..

6 comments: