MELAYU KAN AKU..

BLOG YANG AKAN MENGGUNAKAN HAMPIR 99% BAHASA MELAYU DALAM TULISAN DAN KARANGANNYA..CINTAI BAHASA KEBANGSAAN..HEHE

h

ARSENAL..GUNNERS..THE PRIDE OF LONDON.!

DISABLE HIGHLIGHT

Wednesday, March 23, 2011

SEORANG LAGI..

Alhamdulillah..


                                Jam 5.32 ptg hari semalam punya semalam..bertambah lagi seorang cucu kepada mak dan ayahaku..bermakna bertambah juga bilangan anak buah kepada aku dan yg paling penting..bertambahlah bilangan cahaya mata untuk  kakakku dan suaminya..tahniah aku ucapkan pada kalian sekeluarga atas kelahiran baru..aku tumpang gembira dan bersyukur kerana semuanya berjalan lancar..apa pon..tiada gambar yg boleh aku kongsikan dan aku pon belom lagi berkesempatan utk menatap wajah suci bayi yg menginjak ke usia 1 hari pada hari ini 22/3/2011..

                               Aku berkesempatan utk menelefon kakak aku..alhamdulillah beliau sudah pon keluar daripaada hospital ..dan kini akan menetap dibawah jagaan rapi mak kami di kampung..hehe..aku pon x sabar mahu berjumpa dgn si ibu dan bayi yg..baby masih belum mempunyai nama..dan sebarang cadangan??????hahahahahahhaa..sekian ..Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment