MELAYU KAN AKU..

BLOG YANG AKAN MENGGUNAKAN HAMPIR 99% BAHASA MELAYU DALAM TULISAN DAN KARANGANNYA..CINTAI BAHASA KEBANGSAAN..HEHE

h

ARSENAL..GUNNERS..THE PRIDE OF LONDON.!

DISABLE HIGHLIGHT

Sunday, March 13, 2011

TERUS MENUNGGU EP-3

Di awal musim..kita disogok dgn omongan kononnya kita bakal membawa pulang 4 piala pada musim ini..EPL..UCL..FA CUP dan CARLING CUP..
do something Arsene..


Tapi sekarang..pada 13/3/2011..tepat jam 3.19 pagi waktu Malaysia..satu lagi impian kita terkubur..ye..semuanya berlaku umpama jatuhan domino..

Mula2 kita berkobar2 dgn ingin menamatkan penantian panjang dalam final Carling Cup..kelihatan semuanya berjalan lancar..tiba2..kesilapan individu menghukum kita di saat akhir..kecewa episod satu..
watak utama kecewa ep-1


Episod dua..kita berbangga dapat menewaskan Barcelona dalam 1sl leg UCL..masa tu nmpak macam ada sinar utk kita mendakap UCL..harapan terlalu awal..ye kita sekali lagi tersungkur dalam timbal balik..
sayonara ep-2


Dimulakan episod tiga dgn keghairahan kita utk menaikkan moral pemain dgn menewaskan Man Utd..ye..kita bermula dgn penuh meyakinkan..Arsenal boleh dikatakan control game dan ball possesion jelas kita jauh mendahului Man Utd..namun..sekali lagi panas yg kusangka ke petang..rupanya hujan di tengah hari..kita ditewaskan dgn dua jaringan bodoh oleh Rafael dan Rooney..nk tambah perisa lagi kekalahan nie..di minit2 akhir..kita menerima satu lagi berita kecederaan..CB Johan Djorou pula dalam list kecederaan..aduhh..sudah jatuh ditimpa tangga.!!
bye2 ep-3..


Sekarang mmg satu2nya harapan kita adalah utk menggapai kejuaraan EPL..mmg ini sahaja satu2nya harapan yg tinggal utk kita..tlg lah bangkit Gunnerss!!!!!jangan yg satu nie pon kita biarkan terlepas..tlg lah..!!aku x sanggup nk tgok Ferguson berbangga dgn pencapaian Man Utd menyamai rekod Liverpool dalam senarai kemenangan kejuaraan liga kalau Man Utd mng musim nie..tlg la..kita boleh lakukan !!!Wenger plizzzzz berbuat sesuatu..jgn kita terus menjadi watak sambilan atau pencabar yg hanya suam2 kuku..bangkit dan menangi sesuatu!!!!!Satu harapan aku..nk tengok Fabregas julang trofi EPL di Emirates dgn menyarung jersi Gunners............
pliss dptkan cup ini!!!


No comments:

Post a Comment